About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help  >  Contact

Motiverend lesgeven door bewegingsintegratie. Motiveren is bewegen, en omgekeerd!

2020
Bos, Laurine
Educatieve bacheloropleiding voor lager onderwijs

Samenvatting :
Onderzoek toont aan dat de intrinsieke motivatie van leerlingen beduidend afneemt tussen de leeftijd van 7 tot 12 jaar. Dat is het moment waarop het kind grote sprongen in z’n leerproces kan maken. Bewegen heeft echter een positieve invloed op deze motivatie. Mijn doel van deze bachelorproef is dan ook om leerkrachten uit het basisonderwijs, aan de hand van een inspiratiegids, te inspireren op het gebied van bewegingsintegratie om zo de motivatie van leerlingen te behouden of beter, te verhogen.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
Bos_Laurine_bachelorproef2019-2020_.pdf 3 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 615 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Bos, L. (2020). Motiverend lesgeven door bewegingsintegratie. Motiveren is bewegen, en omgekeerd!. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8217d54649d017d5734fa68002e.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer