About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Auteurs

De geschiedenis van China geïntegreerd in de les geschiedenis van de 1ste graad

2014
Grosemans, Thomas
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
China. Een mysterieus land met een nog mysterieuzere geschiedenis. In dit afstudeerproject is deze geschiedenis gestructureerd opgelijst en onderverdeeld volgens het historisch referentiekader. U kan dus gemakkelijk zelf aan de slag om een stukje Chinese cultuur in uw lessen te verwerken.

Naast een ruime samenvatting bevat dit werkstuk ook een les hoekenwerk inclusief bruikbaar didactisch materiaal. Het kan gebruikt worden als kant-en-klare les of u kan er in knippen en plakken zoveel u wenst. Het afstudeerproject begint uiteraard in de les geschiedenis maar kan gemakkelijk gebruikt worden in een andere les. Waarom geen Chinese dag op school? In de bijlagen vindt u voldoende materiaal om uw leerlingen op een speelse manier te laten kennismaken met de wondere wereld van de Oriënt. Verhalen over draken, uitvindingen, puzzels, een kruiswoordraadsel,… Er is voor ieder wat wils.

Begint het al te kriebelen? Kijk dan snel verder om je onder te dompelen in de bijzondere geschiedenis van China, samen met een rijsttafel of twee.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 2365 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Grosemans, T. (2014). De geschiedenis van China geïntegreerd in de les geschiedenis van de 1ste graad. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214a61f553014a6201d85e1602.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer