About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren  >  2015

Hoe waardeer je diversiteit in de klas? Een motiverend lessenpakket volgens het ABC-model met focus op talige en culturele diversiteit binnen het vak PAV

2020
Türk, Senem
Educatieve bachelor secundair onderwijs

Samenvatting :
Het onderwijs is de eerste plaats waar we in contact komen met verschillen tussen mensen en ons wordt geleerd om daar respect voor te hebben. Met mijn eindwerk heb ik getracht een lessenpakket te ontwikkelen dat voor veel leerkrachten een eyeopener en een hulpmiddel kan zijn om beter om te gaan met talige en culturele diversiteit in de klas. Het is een krachtig en veelbelovend thema dat de leerlingen al vanaf de eerste les zal prikkelen en motiveren voor de rest van het schooljaar.

Trefwoorden: diversiteit, identiteit, waardering, BSO, motivatie

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
PBLSO_SenemTurk_Bachelorproef20192020.pdf 4 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 1186 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Türk, S. (2020). Hoe waardeer je diversiteit in de klas? Een motiverend lessenpakket volgens het ABC-model met focus op talige en culturele diversiteit binnen het vak PAV. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82171548afd017154d18bd01431.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer