Abstract : Vanuit onderzoek is gebleken dat voorlezen erg belangrijk is voor kinderen. Het is cruciaal om te kunnen participeren in de huidige maatschappij. Lezen is erg belangrijk en op die manier leren ze omgaan met boeken, ze krijgen zicht op hun eigen wereld en kunnen zich inleven in een ander personage, ze leren nieuwe woordenschat en wordt uitgebreid waardoor dat een positieve invloed heeft op het begrijpend lezen. Ik heb verschillende verteltechnieken uitgetest en gekeken hoe ik deze verteltechnieken muzisch beeldend kon uitwerken. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Verbraeken, L. (2016). Praatjes maken en (be)leven. Hoe kunnen prentenboeken van Clavis, verhaal en illustraties met 'magie' als thema, een uitgangspunt en inspiratiebron zijn tot muzische beeldende activiteiten met als doel aan taalstimulering te werken?.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c59969f611a6.
|