About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help  >  Contact

O nee, alweer wiskunde!’ Intrinsieke motivatie voor wiskunde verhogen

2019
Scheelen, Liselore
Professionele bachelor in het onderwijs: lager onderwijs

Samenvatting :
Kinderen zijn vaak weinig gemotiveerd vanuit zichzelf, wat net erg belangrijk is om tot
maximaal leren te komen. Door de autonomie te vergroten, de functionaliteit te duiden en
aan te sluiten bij de noden en behoeften van de leerlingen wordt dit gestimuleerd. Natuurlijk
is dit een proces waarbij je telkens moet focussen op die motivatie. Ik ontwikkelde drie
verschillende producten om aan te tonen hoe je kinderen intrinsiek kan motiveren.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
ScheelenLiselore_bachelorproef_intrinsiekemotivatie.pdf 748 KB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 3103 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Scheelen, L. (2019). O nee, alweer wiskunde!’ Intrinsieke motivatie voor wiskunde verhogen. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8217d54649d017d5730a72a0016.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer