About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help

Het Byzantijnse rijk, een verRijking in de klas?

2019
Doumen, Anna
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Geschiedenis 2.0
Hoe relevant is ons geschiedenisonderwijs voor de multiculturele klas? De maatschappij vergt steeds meer kennis, vaardigheden en een wijde blik op de wereld. Hoe kan men alle leerlingen interesseren en betrekken bij de geschiedenisles van vandaag en morgen? Door ze kennis te laten maken met de onderbelichte voorloper van Europese culturen: Byzantium. Dit rijk verschaft inzicht in de antwoorden uit het verleden voor de multiculturele vraagstukken van vandaag. Met dit lessenpakket gericht op nieuwe ET en vaardigheden, worden leerlingen geïnspireerd voor de oplossingen van morgen.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
Byzantijnse_rijk_een_verRijking_in_de_klas.pdf 8 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4134 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Doumen, A. (2019). Het Byzantijnse rijk, een verRijking in de klas?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd3194f016cd32a37f304d5.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer