About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help

Een positieve voedingsbodem voor gedrag op school: preventieve en curatieve aanpak

2019
Janssen, Jana
Professionele bachelor in het onderwijs: lager onderwijs

Samenvatting :
Wanneer een kind zich goed in zijn vel voelt, kan hij beter tot leren komen. Dit kan je bereiken door welbevinden en veerkracht een centrale plaats te geven op school. De speelplaatstijd goed benutten, is hier een aspect van. In mijn onderzoek bekeek ik hoe je deze tijd kan optimaliseren i.f.v. welbevinden en veerkracht en ontwikkelde ik hiervoor verschillende materialen.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
JanssenJana_bachelorproef.pdf 12 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 3158 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Janssen, J. (2019). Een positieve voedingsbodem voor gedrag op school: preventieve en curatieve aanpak. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8217d54649d017d572ae75e0006.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer