About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Inzetten op de sociaal-emotionele ontwikkeling in het onthaalonderwijs voor anderstalige nieuwkomers

2019
Truyers, Yinta
Professionele bachelor in het onderwijs: kleuteronderwijs

Samenvatting :
Anderstalige nieuwkomers zijn een risicogroep op sociaal-emotioneel vlak. Met mijn onderzoek wou ik nieuwe kennis en inzichten verwerven omtrent materiaal dat een meerwaarde kan zijn voor de sociaal-emotionele ontwikkeling om zo het welbevinden van de AN in mijn klas te stimuleren. Ik creëerde (nieuwe) materialen gebaseerd op bestaande materialen met de focus op de ik-, jij- en wij-competenties. Mijn verwachtingen lagen hoog. Wil je meer weten? Neem dan gerust een kijkje in mijn bachelorproef.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
Bachelorproef-Truyers_Yinta.pdf 4 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4279 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Truyers, Y. (2019). Inzetten op de sociaal-emotionele ontwikkeling in het onthaalonderwijs voor anderstalige nieuwkomers. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd3194f016cd3292b7802dd.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer