About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
ETD
Title : Tablets in de wiskunde.Tablio
Author :
Prils, Mandy
Abstract : In dezer dagen speelt multimedia een steeds grotere rol in het onderwijs. Een taak uittypen in een tekstverwerkingsprogramma, online krantenartikelen opzoeken, een interessant filmpje bekijken op het internet, de digitale schoolplatformen,…
De invoer van de tablet in het onderwijs begint stilaan op gang te komen, maar bij menig leerkrachten roept dit toch nog wel wat vragen op. Wat is de meerwaarde hiervan? Hoe worden de kosten gecompenseerd? Moet dit effectief alles vervangen? Hoe kunnen we de controle hierover houden?
Het project Tablio onderzoekt mogelijke antwoorden op deze vragen. Zelf ben ik op zoek gegaan naar het gebruik van tablets in de lessen wiskunde. Dit afstudeerproject toont jullie op welke manier de tablet kan ingeschakeld worden.
De tablet kan gebruikt worden als aanzet tot een lesonderwerp, maar kan even goed gebruikt worden om te differentiëren en te remediëren.
Ik hoop met dit afstudeerproject de drempel bij de invoer van tablets in het onderwijs te verlagen zodat dit een meerwaarde wordt in het leerproces.
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2014
Full text :
File Size Type Checksum  
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Afstudeerproject
Language :
Dutch
Rights : All rights reserved
Degree name : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
Degree level : Bachelor
Discipline :
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-Education
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 19/12/2014 11:01
Last modified : 24/02/2015 16:15
Collections :
2014
2920216
Secundair onderwijs
Views : 2064
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer