Abstract : Omwille van de nieuwe eindtermen in het onderwijs wordt er in de scholen gekeken naar het
lesmateriaal of dat nog voldoet aan de normen van de nieuwe leerplannen. In mijn
stageschool, Sint-Martinusscholen in Herk-de-Stad, vroegen ze mij om te onderzoeken hoe
de projectbundels voor de A-finaliteit het best worden opgemaakt. Voor dit actie-onderzoek is
er gewerkt met de projectbundels van sanitaire installaties van de tweede graad.
In het actie-onderzoek is er eerst gekeken naar hoe de bundels er nu uitzien en de
veranderingen in de nieuwe leerplannen. Vervolgens wordt er besproken wat het verschil is
tussen de bundels van het derde en vierde middelbaar. Hierna zijn de didactische bouwstenen
overlopen en hoe deze in de bundels zouden kunnen worden verwerkt. Als laatste zijn er
projectbundels ontworpen of aangepast met de nodige veranderingen om te voldoen aan de
nieuwe leerplannen. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
De Clercq, A. (2023). Hoe worden de projectbundels het best opgemaakt voor de A-finaliteit sanitaire installaties?.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education UP.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82188bf66760188bf68549100a0.
|