About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help  >  Contact
dc.title : Op welke manier kan een portfolio fungeren als leer- en evaluatieinstrument in de lessen PAV? Het digitale portfolio Seesaw
dc.creator : Vandervoort, Marianne
dc.subject :
dc.description.abstract : Leerlingen evalueren zodat ze eruit kunnen leren is tot op heden een belangrijke uitdaging in het onderwijs. Er is nood aan een evaluatie die het leren op een continue manier ondersteunt. Deze bachelorproef onderzoekt of een digitaal portfolio kan fungeren als leer- en evaluatie-instrument in lessen PAV. Het digitale portfolio Seesaw biedt ondersteuning bij het in eigen handen nemen van het leren, brengt de ontwikkeling van leerlingen in kaart en maakt kwaliteiten van leerlingen meer zichtbaar.
dc.publisher : Hogeschool PXL
dc.contributor :
dc.date : 2018
dc.type : Bachelorproef
dc.format :
dc.identifier : http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce9401644120c0331c39
dc.language : dut
dc.rights : All rights reserved
etd.degree.name : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
etd.degree.level : Bachelor
etd.degree.discipline : Handel-Burotica - Project algemene vakken
etd.degree.grantor : Hogeschool PXL
 
 

Eenvoudige weergave




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer