About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Departments
dc.title : The fast and the furious
dc.creator : Deprez, Melissa
dc.subject :
dc.description.abstract : Voor mijn eindwerk ben ik op zoek gegaan naar een andere manier van lesgeven voor het vak informatica. Uit eigen ervaring heb ik geleerd dat leerstof die je zelf ontdekt en verwerkt vaak beter blijft hangen als de leerstof die je met de lepel in de mond wordt aangeboden. Daarom heb ik voor mijn eindwerk ervoor gekozen om werkfiches te ontwikkelen waarmee de leerlingen voornamelijk zelfstandig aan de slag kunnen gaan. Het is de bedoeling dat de leerlingen de leerstof zelf aanleren en verwerken, maar indien nodig is er altijd nog ruimte voor instructiemomenten.
dc.publisher : Hogeschool PXL
dc.contributor :
dc.date : 2018
dc.type : Bachelorproef
dc.format :
dc.identifier : http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a821632a655d016440b674f107f0
dc.language : dut
dc.rights : All rights reserved
etd.degree.name : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
etd.degree.level : Bachelor
etd.degree.discipline : Engels - Informatica
etd.degree.grantor : Hogeschool PXL
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer