About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren

Van integratie tot inclusie van een leerling met een visuele beperking. Inleefpakket voor het vak PAV

2017
Simone, Fabrizio
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Het theoretisch gedeelte van mijn bachelorproef dient als naslagwerk voor leerkrachten die in aanraking komen met het geïntegreerd- of het inclusief onderwijs. Naast een overzicht van de werking, biedt het ook een overzicht van de meest voorkomende oogaandoeningen en de valkuilen voor leerlingen met een visuele beperking. In het praktisch gedeelte maken de leerlingen kennis met de wereld van een persoon met een visuele beperking. Dat gedeelte bestaat uit vijf delen, al dan niet in één geheel gegeven.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
SimoneFabrizio_Bachelorproef.pdf 2 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4116 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Simone, F. (2017). Van integratie tot inclusie van een leerling met een visuele beperking. Inleefpakket voor het vak PAV. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c86e335e4011b.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer