Samenvatting : Als leraar is het belangrijk om te investeren in duurzaam onderwijs. Maar hoe kan dit en welke zijn de middelen hiervoor? Dit leidde tot mijn onderzoeksvraag: "Hoe actualiteit in de les economie verwerken?" Welke middelen kan ik gebruiken om de leerlingen te motiveren en creatief uit de hoek te komen? Welke werkvormen spreken de leerlingen aan? Hoe zorg ik ervoor dat leerlingen zich gaan interesseren in de actualiteit van elke dag? Allemaal vragen waarop je in dit onderzoek een antwoord vindt. |
Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):
Paulissen, M. (2016). Hoe actueel ben jij? Het gebruik van de actualiteit in de lessen economie.
Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op
op
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c540c60155c547d18d09d1.
|