About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help
ETD
Titel : Bicycle race - Hoe kunnen studenten lesstage jaar één inzicht verwerven in het hanteren van didactische principes in een niet-klassituatie?
Auteur :
Borrenbergs, Kim
Samenvatting : Studenten lerarenopleiding worden vertrouwd gemaakt met didactiek en didactische principes. Het integreren van de didaktiek is gefocust op klassituaties. De onderzoeksvraag in welke mate deze principes ook terug te vinden zijn in niet-klassituaties, wordt beantwoord vanuit een case-study. De studenten fietsen een tour langs informaticabedrijven rondom de campus. De tocht bevat haltes waarop zowel inhoudelijke als vakdidactische vragen beantwoord worden via meerdere apps op een smartdevice.
Uitgever : Hogeschool PXL
Publicatiedatum : 2016
Tekst :
Bestand Grootte Type Controle  
Bijlagen :
Bestand Grootte Type Controle  
Type : Afstudeerproject
Taal :
Nederlands
Rechten : All rights reserved
Naam van de graad : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
Niveau : Bachelor
Optie : Informatica - Handel-Burotica
Instituut : Hogeschool PXL
Departement : PXL-Education
Prijzen :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Aangemaakt : 07/07/2016 14:14
Laatst gewijzigd : 05/10/2016 15:37
Collecties :
Secundair onderwijs
2016
3260039
Aantal keer bekeken : 2326
 
 

Eenvoudige weergave




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer