About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help

'Mummies voor Dummies’. Wat is de meerwaarde van activerende werkvormen in een geschiedenisles?

2019
Gythiel, Pieter
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
De leerlingen verkrijgen door de integratie van activerende werkvormen in geschiedenislessen (mits een correct reflecterende nabespreking) inzicht in hun leerproces, historische vaardigheden waaruit ze maatschappelijke waarden en normen overnemen en hogere resultaten en waarderingen voor het vak zelf.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
GythielPieter_BachelorproefDefinitief_20182019.pdf 6 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4078 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Gythiel, P. (2019). 'Mummies voor Dummies’. Wat is de meerwaarde van activerende werkvormen in een geschiedenisles?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd2dafb016cd2fba5b11015.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer