About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren

Zelfstandig project. Muzische workshop voor anderstalige nieuwkomers. 'Experimenteerinstrument’

2017
Wauters, Marte
Professionele bachelor in het onderwijs: lager onderwijs

Samenvatting :
Een anderstalige nieuwkomer in de klas, wij leerkrachten passen met plezier onze stijl van lesgeven aan. Wij ontwierpen een workshop om 'speels’ Nederlands te leren door strategieën en prikkelende werkvormen. Ik koos voor dit project omdat ik een passie heb voor muzische vakken. Tijdens mijn stage heb ik mijn passie gevonden om les te geven in meertalig onderwijs. Zoals Frederico Fellini al beaamde 'Een andere taal is een andere kijk op het leven’.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
ZelfstandigProject_20162017_MarteWauters.pdf 733 KB PDF MD5 Bestand openen

Bijlagen:
Bestand Grootte Type Controle  
Product.pdf 1 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4388 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Wauters, M. (2017). Zelfstandig project. Muzische workshop voor anderstalige nieuwkomers. 'Experimenteerinstrument’. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c875700672794.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer