Abstract : Anderstalige nieuwkomers zijn een risicogroep op sociaal-emotioneel vlak. Met mijn onderzoek wou ik nieuwe kennis en inzichten verwerven omtrent materiaal dat een meerwaarde kan zijn voor de sociaal-emotionele ontwikkeling om zo het welbevinden van de AN in mijn klas te stimuleren. Ik creëerde (nieuwe) materialen gebaseerd op bestaande materialen met de focus op de ik-, jij- en wij-competenties. Mijn verwachtingen lagen hoog. Wil je meer weten? Neem dan gerust een kijkje in mijn bachelorproef. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Truyers, Y. (2019). Inzetten op de sociaal-emotionele ontwikkeling in het onthaalonderwijs voor anderstalige nieuwkomers.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216cd3194f016cd3292b7802dd.
|