About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren
  • Het gevraagde object bestaat niet: doks.FinderException: Object not found: SEtd8ab2a8217a85edf6017a8630585c0f96

ETD
Titel : Identiteit in de popmuziekindustrie
Auteur :
Jordens, Jana
Samenvatting : Dit onderzoek is een zoektocht naar verbanden tussen identiteit, popmuziek en sociale media. Identiteit komt tot stand door reflectie ten opzichte van de ander, iets wat ook vaak voorkomt bij artiesten in de muziekindustrie. Maar die popsterren zijn zelf, met extra druk van hun management, ook veel bezig met hun imago om hun populariteit te behouden.
Gezien het belang van show en het visuele in deze industrie speelt sociale media hierin ook een grote rol. Deze media brengen echter enkele problemen met zich mee rond schoonheidsidealen en prestatiedruk.
Aan de hand van deze ondervindingen heb ik een alter-ego gecreëerd die een kritische blik heeft op de pop-industrie. Een visuele identiteit met de traditionele media van een popster, maar in een futuristisch en origineel jasje.
Uitgever : Hogeschool PXL
Publicatiedatum : 2020
Tekst :
Bestand Grootte Type Controle  
Bijlagen :
Bestand Grootte Type Controle  
Type : Onderzoeksartikel
Taal :
Nederlands
Rechten : All rights reserved
Naam van de graad : Master of Arts in de beeldende kunsten
Niveau : Master
Optie : Grafisch ontwerp - Grafische vormgeving
Instituut : Hogeschool PXL
Departement : PXL-MAD
Prijzen :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Aangemaakt : 07/04/2020 14:56
Laatst gewijzigd : 16/11/2020 0:49
Collecties :
Grafisch ontwerp
11600808
2020
Aantal keer bekeken : 1147
 
 

Eenvoudige weergave




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer