Abstract : Sinds de invoering van het M-decreet, zullen er meer leerlingen van het buitengewoon onderwijs op de reguliere schoolbanken terechtkomen. Dit vormt een heuse uitdaging voor alle leraren. Soms weten leerkrachten niet hoe ze hierop moeten reageren. In deze bachelorproef wordt daarom onderzocht hoe onderwijzers kunnen omgaan met leerlingen die ernstige gedragsproblemen vertonen. In het kader hiervan is er een website ontwikkeld met allemaal praktische methodieken en tips voor lesgevers en begeleiders. Een kleine stap in de goede richting, kan namelijk al een wereld van verschil betekenen. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Nijs, F. (2017). Gedragsproblemen. Nieuwe uitdagingen voor leraren na de invoering van het M-decreet.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Edcuation.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c8735c77c1ac1.
|