Samenvatting : Eén op de drie kinderen is ontevrede over zijn of haar lichaam. Voor de aanpak van dit probleem is er uit het onderzoek een sensibiliseringscampagne ontstaan. Om de kinderen duidelijk te maken dat hun uiterlijk niet het belangrijkste is, wordt de vergelijking gemaakt met hun onvoorwaardelijke liefde voor hun knuffel. Met onze sensibiliseringscampagne laten we elk kind voelen dat iemand graag zien, niets te maken heeft met het uiterlijk. De verschillende technieken die gebruikt worden voor de campagne zijn uit het onderzoek voortgevloeid. Doordat de verschillende criteria binnen de campagne correct ingevuld zijn, zou in theorie het doel van het onderzoek bereikt moeten zijn. |
Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):
Vancluysen, D., Smets, A. (2017). Je ziet er bere leuk uit! Hoe een sensibiliseringscampagne het zelfbeeld van een achtjarige kan beïnvloeden.
Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-MAD.
Gevonden op
op
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c86e965e107e4.
|