About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Auteurs
ETD
Titel : Lesgeven in grootstedelijke context? Een project om tegemoet te komen aan de behoefte aan verbondenheid bij beroepsleerlingen van Don Bosco SPW uit de tweede graad
Auteur :
Briers, Ine
Samenvatting : In een grootstad als Brussel vinden leerkrachten vaak moeilijk aansluiting bij de diverse groep leerlingen. Deze leerlingen voelen zich op hun beurt nauwelijks verbonden met leerkrachten en de school, wat ook een negatief effect heeft op hun schoolprestaties. Deze bachelorproef tracht een hulpmiddel te bieden aan leerkrachten om meer in te spelen op de behoefte aan autonomie, verbondenheid en competentie, rekening houdend met de culturele en talige diversiteit van deze leerlingen.

Trefwoorden: diversiteit, cultuur, taal, verbondenheid, motivatie
Uitgever : Hogeschool PXL
Publicatiedatum : 2020
Tekst :
Bestand Grootte Type Controle  
PBLSO_IneBriers_Bachelorproef_20192020.pdf 4 MB PDF MD5 Bestand openen
Bijlagen :
Bestand Grootte Type Controle  
Type : Bachelorproef
Taal :
Nederlands
Rechten : All rights reserved
Naam van de graad : Educatieve bachelor secundair onderwijs
Niveau : Bachelor
Optie : PAV-Biologie
Instituut : Hogeschool PXL
Departement : PXL-Education
Prijzen :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Aangemaakt : 19/05/2020 17:05
Laatst gewijzigd : 04/10/2020 22:28
Collecties :
Secundair onderwijs
2020
11401421
Aantal keer bekeken : 1105
Aantal keer gedownload : 679
 
 

Eenvoudige weergave




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer