About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren  >  2018

Iedereen Creatief. Creativiteit stimuleren, hoe doe je dat?

2018
Wirix, Anaïs
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Leerlingen denken al snel dat ze niet creatief zijn. Hierdoor raken ze gedemotiveerd en haken ze af. Deze leerlingen stimuleren tijdens lessen waarbij creativiteit een vereiste is, is niet eenvoudig.
Creativiteit is een vaardigheid en dit kan iedereen aanleren door een bepaalde manier van werken. Ontdek in dit onderzoek "Wat creativiteit is" en "Hoe je creativiteit kan stimuleren".
De werkvormen, in dit onderzoek beschreven, kunnen leerlingen begeleiden bij de ontwikkeling van hun eigen creatieve vaardigheden. Deze werkvormen zijn gebaseerd op de werkwijze van kunstenaars en vertaald naar het niveau van de leerlingen.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 1736 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Wirix, A. (2018). Iedereen Creatief. Creativiteit stimuleren, hoe doe je dat?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce940164411b09301726.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer