About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren

Lesgeven in grootstedelijke context? Een project om tegemoet te komen aan de behoefte aan verbondenheid bij beroepsleerlingen van Don Bosco SPW uit de tweede graad

2020
Briers, Ine
Educatieve bachelor secundair onderwijs

Samenvatting :
In een grootstad als Brussel vinden leerkrachten vaak moeilijk aansluiting bij de diverse groep leerlingen. Deze leerlingen voelen zich op hun beurt nauwelijks verbonden met leerkrachten en de school, wat ook een negatief effect heeft op hun schoolprestaties. Deze bachelorproef tracht een hulpmiddel te bieden aan leerkrachten om meer in te spelen op de behoefte aan autonomie, verbondenheid en competentie, rekening houdend met de culturele en talige diversiteit van deze leerlingen.

Trefwoorden: diversiteit, cultuur, taal, verbondenheid, motivatie

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
PBLSO_IneBriers_Bachelorproef_20192020.pdf 4 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 1113 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Briers, I. (2020). Lesgeven in grootstedelijke context? Een project om tegemoet te komen aan de behoefte aan verbondenheid bij beroepsleerlingen van Don Bosco SPW uit de tweede graad. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a821722d5abe01722d77841f0dd5.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer