About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren  >  2021

Motivatie in de lessen Plastische Opvoeding. Worden leerlingen meer gemotiveerd voor het vak Plastische Opvoeding door projectmatig te werken?

2018
Cox, Nathalie
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
In deze bachelorproef ging ik op zoek naar het behoud van motivatie in een zeven wekend durend project. Dit lukte door te differentiëren, het eindresultaat op te splitsen in deeldoelen. Leerlingen kregen de kans om hun authenticiteit te behouden en hun zelfstandigheid te verhogen binnen een veilige omgeving en groepsgebeuren. Hun motivatie werd versterkt doordat ze de tijd en de ruimte kregen, weliswaar binnen een vast omlijnd kader. Het gebruik van stop-motion leunde op een creatieve manier dicht aan bij hun eigen leefwereld. Het gebruik van non-verbale taal verhoogde de homogeniteit binnen de groepen en gaf het de kans om zichzelf te blijven en te waarderen.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
CoxNathalie_Bachelorproef_PBLSO_2017-2018.pdf 4 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4299 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Cox, N. (2018). Motivatie in de lessen Plastische Opvoeding. Worden leerlingen meer gemotiveerd voor het vak Plastische Opvoeding door projectmatig te werken?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce94016441110cd90d20.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer