About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Op welke manier kan de klasleerkracht de natuur betrekken in niet natuur-gerelateerde thema's?

2016
Vandewinkel, Sanne
Professionele bachelor in het onderwijs: kleuteronderwijs

Samenvatting :
Tijdens mijn zelfstandig project ben ik zoek gegaan naar methodieken om de kleuters meer in contact te brengen met de natuur. Dit wordt al deels toegepast maar enkel in bepaalde thema's in bepaalde periodes. Het zou een meerwaarde zijn om in zoveel mogelijk thema's 2 invalshoeken van de natuur te verwerken. Dit is bijvoorbeeld mogelijk wanneer je met natuurlijke materialen werkt en zoveel mogelijk lessen buiten kan geven zodat kleuters leren zorgzaam en respectvol omgaan met de natuur.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
Zelfstandig_project_-_Vandewinkel_Sanne_.pdf 5 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4741 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Vandewinkel, S. (2016). Op welke manier kan de klasleerkracht de natuur betrekken in niet natuur-gerelateerde thema's? . Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c575756f0461.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer