Samenvatting : Kwalitatief onderwijs aanbieden is een permanente uitdaging vermits leerlingen verschillende niveaus en leerbehoeften hebben. Leerkrachten kunnen hierop inspelen door middel van differentiatie. Differentiëren kan door traditionele werkvormen te vervangen door vernieuwende, activerende werkvormen. Een educatief spel kan hier soelaas bieden. Ik ontwikkelde een educatief bordspel dat 2 thema’s van het vak 'Sociaal-economische initiatie’ (SEI) op een leuke en actieve manier overbrengt aan de leerlingen. |
Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):
Buntinx, L. (2017). Zijn educatieve spellen nuttig in het secundair onderwijs?.
Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op
op
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c86e877b406a4.
|