About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren  >  2014

Jongeren en seks vandaag. Hoe kan het onderwijs hierop inspelen?

2016
Camelbeke, Tinne
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Sex sells’, but what is the price? Jongeren groeien vandaag op in een heel andere wereld dan de voorgaande generaties. Dankzij het internet en de massamedia beschikken jongeren altijd en overal over informatie. Bovendien was onze maatschappij nog nooit zo open over seksualiteit en hier spelen zowel de reclame- als de entertainmentwereld gretig op in. Maar is dit wel altijd gezond voor adolescenten? Op welke manier kan het onderwijs hier op inspelen?Mijn eindwerk onderzoekt enerzijds of 'sexy’ media een invloed hebben op jongeren en biedt anderzijds materiaal aan om op een onbevangen, speelse en open manier met jongeren over deze onderwerpen in dialoog te treden. Onderwijzen is nu eenmaal ook voor een groot deel opvoeden. Op die manier hoop ik mijn steentje bij te dragen om onze jongeren te helpen om weerbaar en zelfzeker in de moderne wereld te staan.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
CamelbekeTinne_Bachelorproef_20160609.pdf 4 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4710 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Camelbeke, T. (2016). Jongeren en seks vandaag. Hoe kan het onderwijs hierop inspelen?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c572e50155c5b207ce219c.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer