About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Departementen

IKEA's circle of life. Hoe een imagocampagne ervoor kan zorgen dat de Millennials loyaal blijven aan IKEA

2018
Miermans, Heleen
Master of Arts in de beeldende kunsten

Samenvatting :
Wie "Millennials" intikt op Google krijgt te lezen dat er 98.900.000 resultaten zijn voor de zoekterm. Psychologen, marketingstrategen, werkgevers, … allemaal zijn ze in de ban van de generatie die even hard lijkt te intrigeren als frustreren. Dit onderzoek brengt recente studies en bevindingen over de Millennials samen om een consumentenprofiel van de groep te kunnen vormen dat op zijn beurt als leidraad kan dienen in het creëren van campagnes gericht aan deze doelgroep. De conclusie vormt een eigen toepassing op de bevindingen in de vorm van een imagocampagne voor IKEA. Een merk dat al jaren de groep succesvol weet te benaderen, kampt met het verlies van consumenten zodra ze ouder zijn dan 34. (Fromm & Vidler, 2015) Een imagocampagne op lange termijn die de Millennials in elke levensfase een hart onder de riem weet te steken, moet ervoor zorgen dat IKEA bijblijft als merk ook voor latere stappen in het leven. IKEA is er voor elke fase.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 1685 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Miermans, H. (2018). IKEA's circle of life. Hoe een imagocampagne ervoor kan zorgen dat de Millennials loyaal blijven aan IKEA . Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-MAD.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce94016440edd6d300fd.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer