About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Zelfstandig project: internationalisering. Door middel van welke strategieën en andere hulpmiddelen kan ik voor een passende aanpak van een les begrijpend lezen zorgen in groep 6/7 van de Sister Magda School in Sint Maarten?

2017
Mertens, Pauline
Professionele bachelor in het onderwijs: lager onderwijs

Samenvatting :
In het kader van mijn buitenlandse stage in Sint Maarten bracht ik een eindwerk tot stand waarbij ik begrijpend lezen onderzocht voor Nederlands als vreemde taal (NVT). De lessen werden er in het Nederlands gegeven, hoewel de voertaal op het eiland vooral Engels is. Op basis van de NVT-didactiek ontwikkelde ik een stappenplan met een passende aanpak van begrijpend lezen en voegde ik een aantal voorbeeldlessen toe. Zo hoop ik de leraren te motiveren om begrijpend lezen anders aan te pakken en in één klap de motivatie bij de leerlingen te verhogen.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
ZelfstandigProject_Rapport_PaulineMertens_3LLOA_20162017.pdf 2 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4316 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Mertens, P. (2017). Zelfstandig project: internationalisering. Door middel van welke strategieën en andere hulpmiddelen kan ik voor een passende aanpak van een les begrijpend lezen zorgen in groep 6/7 van de Sister Magda School in Sint Maarten?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c87347c4418bb.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer