About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
dc.title : Gamedesign. Een studie naar ondergronds leven als een spelelement
dc.creator : Hintzen, Davey
dc.subject :
dc.description.abstract : In deze thesis wordt onderzocht hoe ondergronds leven, binnen gamedesign, als een spel element gebruikt zou kunnen worden. Het geheel vertrekt vanuit een concept en een setting om een grens voor het onderzoek af te bakenen. De belangrijkste aandachtspunten bij het gestelde concept zijn een meer defensieve speelwijze en een focus op het geheel, eerder dan het individu. Het onderzoek begint met het zoeken van bruikbare spelelementen die realistisch gezien binnen het concept en de setting zouden kunnen passen. Hierna word voor elk van deze punten naar bestaande of opkomende technologische oplossingen gezocht. Dit in de poging een bepaald niveau van geloofwaardigheid aan de ontwerpen te kunnen bieden. Vervolgens wordt de waarde van elk punt beschreven in functie van de spelervaring van de speler. Uiteindelijk worden deze bevindingen vergeleken met al bestaande spellen. Hoe dit overeen komt, waar er verschillen zijn en waarom dit zo is.
dc.publisher : Hogeschool PXL
dc.contributor :
dc.date : 2014
dc.type : Onderzoeksartikel
dc.format :
dc.identifier : http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214d8fbcc5014d9acb395c1f8f
dc.language : dut
dc.rights : All rights reserved
etd.degree.name : Master of Arts in de beeldende kunsten
etd.degree.level : Master
etd.degree.discipline : Grafisch ontwerp: game en digitaal design
etd.degree.grantor : Hogeschool PXL
 
 

Eenvoudige weergave




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer