About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help  >  Contact

Evolutie vraagt aanpassing. Hoe leerplan proof zijn de projecten van het Sint-Lambertuscollege?

2022
Vrancken, Anne
Educatieve bacheloropleiding voor secundair onderwijs

Samenvatting :
De onderwijshervorming zorgt voor nieuwe eindtermen en leerplandoelen. Hierdoor moeten scholen bestaande leermaterialen moeten aanpassen of nieuwe materialen moeten ontwikkelingen. In deze bachelorproef werd onderzocht hoe leerplan proof de gebruikte techniekprojecten van het Sint-Lambertuscollege Bilzen zijn. Aan de hand van een onderzoek werd voor alle techniekprojecten, gebruikt voor de A-stroom, nagekeken welke leerplandoelstellingen reeds gerealiseerd en geëvalueerd worden.
Daarnaast bevat deze bachelorproef een aangepast project van Smart City 2050. Dit project werd herwerkt om het meer leerplan proof te maken. De focus ligt daarbij op twee grote aspecten: onderzoeksopdrachten aan de hand van de wetenschappelijke onderzoeksmethode en de balans tussen theorie, onderzoek en praktijk verbeteren. Als afronding wordt een zelfevaluatie voor de leerling en een evaluatie voor de leerkracht voorzien.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
VranckenAnne_BP_Evolutievraagtaanpassing_2022.pdf 5 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 555 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Vrancken, A. (2022). Evolutie vraagt aanpassing. Hoe leerplan proof zijn de projecten van het Sint-Lambertuscollege?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82181afce800181aff271360352.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer