About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Departementen

Tablets in de wiskunde.Tablio

2014
Prils, Mandy
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
In dezer dagen speelt multimedia een steeds grotere rol in het onderwijs. Een taak uittypen in een tekstverwerkingsprogramma, online krantenartikelen opzoeken, een interessant filmpje bekijken op het internet, de digitale schoolplatformen,…
De invoer van de tablet in het onderwijs begint stilaan op gang te komen, maar bij menig leerkrachten roept dit toch nog wel wat vragen op. Wat is de meerwaarde hiervan? Hoe worden de kosten gecompenseerd? Moet dit effectief alles vervangen? Hoe kunnen we de controle hierover houden?
Het project Tablio onderzoekt mogelijke antwoorden op deze vragen. Zelf ben ik op zoek gegaan naar het gebruik van tablets in de lessen wiskunde. Dit afstudeerproject toont jullie op welke manier de tablet kan ingeschakeld worden.
De tablet kan gebruikt worden als aanzet tot een lesonderwerp, maar kan even goed gebruikt worden om te differentiëren en te remediëren.
Ik hoop met dit afstudeerproject de drempel bij de invoer van tablets in het onderwijs te verlagen zodat dit een meerwaarde wordt in het leerproces.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 2048 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Prils, M. (2014). Tablets in de wiskunde.Tablio. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214a61f553014a61fecc4102d0.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer