About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home

Het M-decreet twee jaar later. Welke noden hebben leerkrachten van het secundair onderwijs bij de ondersteuning van leerlingen met een specifieke onderwijsbehoefte in de klas?

2018
Loos, Jana
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Door de invoering van het M-decreet komen leerkrachten uit het regulier secundair onderwijs meer in contact met leerlingen met een specifieke onderwijsbehoefte. Leerkrachten ervaren hierdoor een aantal struikelblokken. Deze bachelorproef geeft leerkrachten een praktische houvast i.v.m. in het omgaan met en het lesgeven aan leerlingen met dyspraxie en/of hoogbegaafdheid. Het onderzoek werd omgezet in een overzichtelijke website.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 1822 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Loos, J. (2018). Het M-decreet twee jaar later. Welke noden hebben leerkrachten van het secundair onderwijs bij de ondersteuning van leerlingen met een specifieke onderwijsbehoefte in de klas?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce9401644109fc450a42.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer