Abstract : Het onderwijs evolueert mee met de maatschappij. Er is een actuele discussie gaande over het gebruik van de populaire tablets in de klas. Het tabletgebruik is volledig ingeburgerd in onze samenleving.
Een onderzoek rond het tabletgebruik in de les werd reeds gestart in de vorm van het project Tablio. Hierover kunt u meer lezen bij hoofdstuk 2. Mijn afstudeerproject bouwt verder op de ondervindingen en conclusies uit het onderzoek van Tablio. Dit wijst zich uit in vijf nieuwe prototypes, namelijk:
leren verbanden leggen met behulp van AnswerGarden;
interessante foto’s onderzoeken en toelichten via Instagram;
aandachtig kijken naar fragmenten met EDpuzzle;
beelden analyseren met Thinglink;
zelfstandig structureren via Popplet
De grote vraag is of je eenvoudige applicaties kan inzetten tijdens een les PAV? Op deze vraag hoop ik u een antwoord te bieden. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
van Bottenburg, F. (2015). Kunnen eenvoudige apps bijdragen tot de realisatie van de eindtermen?.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214b78acca014c3271112923ea.
|