Abstract : Lezen, waarvoor is dat in hemelsnaam goed? Is lezen niet ouderwets, saai en allesbehalve opwindend ? Of slaagt de leraar toch erin een ongeïnteresseerd publiek te doen lezen? Op deze vragen zoekt deze bachelorproef een antwoord.
Ze bestaat uit een theoretisch luik dat onderzoekt waaruit leesplezier bestaat en een bundel met negentien verhalen en bijhorende tekeningen. Alles van mijn hand. En zoals de titel al doet vermoeden, durft "Nooit geopend" een tikkeltje surrealistisch en soms bevreemdend te zijn. |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Heylighen, I. (2018). "Nooit geopend" en andere tragische verhalen. Leesplezier voor taalzwakke leerlingen.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce94016441199d681424.
|