About DoKS      NL  |  EN Search: Advanced Search
  Part of a word (e.g. tele*)    Exact wordgroup (e.g. "wireless communication")
 
Home
folder Authors
folder Departments
folder Help
folder Years
 
Most popular theses: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 theses on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Authors
ETD
Title : Tablets in de klas. Hoe kan een tablet geïmplementeerd worden in een klassituatie om tegemoet te komen aan gepersonaliseerd leren
Author :
Grobben, Joline
Abstract : Tablets integreren in de les kan veel positieve effecten hebben. Leerlingen motiveer je door o.a. op een andere manier te theorie aan te leren. De tablet kan ingeschakeld worden voor elke soort les of voor elke leerling in de klas. De tablet kan ook ter beschikking staan als hulpmiddel voor leerlingen met een beperking. Voor een leerling die bijvoorbeeld veel problemen heeft met schrijven kan de tablet een mooie oplossing bieden. Mijn bachelorproef gaat over het werken met de app Duolingo. De leerlingen van mevrouw Karen Bloemen, leerkracht Engels, waren onze testpersonen. Mevrouw Bloemen heeft leerlingen die zeer sterk zijn in de taal Engels, maar ze weet niet hoe ze hen kan bezig houden. Ze zijn zeer snel klaar met oefeningen en mevrouw Bloemen zorgt elke les voor extra oefeningen.
De app duolingo is hierbij een goed hulpmiddel. De sterkere leerlingen kunnen met een tablet nieuwe termen aanleren. Ze leren het op eigen tempo en leren verschillende termen van de taal Engels. In dit project heeft de tablet zeker een meerwaarde gehad in de klas. De leerlingen zijn zeer gemotiveerd en u kan differentiëren in uw klas.
Publisher : Hogeschool PXL
Publication date : 2016
Full text :
File Size Type Checksum  
Appendices :
File Size Type Checksum  
Type : Afstudeerproject
Language :
Dutch
Rights : All rights reserved
Degree name : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
Degree level : Bachelor
Discipline : Informatica - Handel-Burotica
Grantor of degree : Hogeschool PXL
Department : PXL-Education
Awards :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Created : 07/07/2016 14:14
Last modified : 24/08/2017 14:31
Collections :
Secundair onderwijs
2016
3260116
Views : 2017
 
 

Simple view




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer