About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren

Philosophizing with pupils in the EFL classroom

2018
Pazas, Vasilis
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
'Ik weet dat ik niets weet.’ luidt de Socratische houding en deze houding staat centraal bij de Socratische methode. Filosoferen met leerlingen is niet een simpele les rond filosofie. Integendeel het is de bedoeling om de Socratische methode effectief toe te passen met de leerlingen. In mijn bachelorproef heb ik, na een literatuurstudie van de methode en het verband met de eindtermen en VOETen, lesvoorbereidingen ontwikkeld gebruikmakend van de Socratische methode in de lessen Engels.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 1768 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Pazas, V. (2018). Philosophizing with pupils in the EFL classroom. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce94016440f1084a05d2.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer