Abstract : De mensen kunnen de snelle technologische vooruitgang niet ontkennen. Het is ook opvallend dat de banken mee gaan met deze vooruitgang. Ze maken gebruik van deze nieuwe technologieën, bv. Online Banking – Mobile Banking.
De vraag is uiteraard in hoeverre de banken in staat zijn om mee te kunnen met deze evolutie. Een andere vraag is of de consumenten deze snelle evolutie kunnen volgen en hoe tevreden ze zijn.
Als het resultaat en de conclusie in het kort moet verwoord worden, is het zo dat de jongeren meer vertrouwd zijn met de technologie en ondervinden in het algemeen geen problemen met deze evolutie. In tegenstelling tot de jongeren ervaren de oudere mensen (+ 50-60’ers) meer problemen en zien de vernieuwingen liever niet gebeuren.
In deze bachelorproef vindt u in welke mate de banken met deze technologische evolutie is meegegaan en hoe ze van deze technologieën gebruik maken. Dit in combinatie met de ervaring van de consumenten.
CONTACT student: niels_mechelmans@msn.com |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Aydogan, M. (2016). Technologische innovaties bij de banken.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Business.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c540c60155c547c42809b5.
|