About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren

Co-teaching. Hoe kan co-teaching functioneel ingezet worden in het secundair onderwijs?

2018
Miniaci, Jessica
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Leerlingen hebben nood aan verandering. De hervormingen in het onderwijs beloven om het watervalsysteem tegen te gaan en daarmee een van de grootste problemen in ons huidig onderwijs te doen verdwijnen. Toch kan men zich afvragen of deze hervorming de enige manier is om de leerlingen te helpen. Co-teaching is een alternatieve oplossing die meer steun biedt voor de leerling, maar ook voor de leerkracht. Deze bachelorproef gaat over co-teaching en al haar aspecten.

Tijdens de literatuurstudie kwamen er belangrijke delen aan bod, zoals de problemen van beginnende co-teaching teams. Om die reden heb ik besloten om mijn bachelorproef te wijden aan de volgende vraag: Hoe kan co-teaching functioneel ingezet worden in het secundair onderwijs?

Voor het ontwerponderzoek heb ik verschillende scholen ondervraagd d.m.v. een enquête. A.d.h.v. hun bevindingen, maar ook bevindingen van experten, heb ik mijn handleiding opgesteld. Hier hoort een instructieve film bij, dit filmpje is bedoeld om de leerkrachten te motiveren de handleiding zelfstandig door te nemen. Als laatste stap heb ik de handleiding zelf uitgetest. Door leerkrachten een hand toe te steken kunnen we de toekomst veranderen van vele leerlingen.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 1876 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Miniaci, J. (2018). Co-teaching. Hoe kan co-teaching functioneel ingezet worden in het secundair onderwijs? . Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce9401644118306912b5.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer