Abstract : De technologische vooruitgang van de afgelopen jaren is steeds meer voelbaar in het onderwijs. Ook de kreet om lessen te verrijken met beeld en geluid wordt steeds luider.
Voor leraren vormt dit een uitdaging, voor leerlingen is het een prikkelende factor om interesse en motivatie op te wekken. In deze bachelorproef ga ik op zoektocht in de wereld van het online filmmateriaal, gefocust op educatieve wiskunde filmpjes. Op basis van mijn eigen onderzoek zorgde ik voor filmmateriaal dat ter ondersteuning kan dienen bij de hoofdstukken in verband met ruimtelijk inzicht in jaar 1. Daarnaast onderzoek ik ook of mijn filmpjes, in de les en daarbuiten, echt een meerwaarde bieden voor leerlingen en leraar. Wordt de play button de leraar van de toekomst? |
If you want to cite this thesis in your own thesis, paper, or report, use this format (APA):
Croes, A. (2017). Wordt de play button de leraar van toekomst?.
Unpublished thesis, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Retrieved
from
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c87350ce019a2.
|