Samenvatting : Lezen, waarvoor is dat in hemelsnaam goed? Is lezen niet ouderwets, saai en allesbehalve opwindend ? Of slaagt de leraar toch erin een ongeïnteresseerd publiek te doen lezen? Op deze vragen zoekt deze bachelorproef een antwoord.
Ze bestaat uit een theoretisch luik dat onderzoekt waaruit leesplezier bestaat en een bundel met negentien verhalen en bijhorende tekeningen. Alles van mijn hand. En zoals de titel al doet vermoeden, durft "Nooit geopend" een tikkeltje surrealistisch en soms bevreemdend te zijn. |
Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):
Heylighen, I. (2018). "Nooit geopend" en andere tragische verhalen. Leesplezier voor taalzwakke leerlingen.
Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op
op
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce94016441199d681424.
|