Samenvatting : Door de invoering van het M-decreet komen leerkrachten uit het regulier secundair onderwijs meer in contact met leerlingen met een specifieke onderwijsbehoefte. Leerkrachten ervaren hierdoor een aantal struikelblokken. Deze bachelorproef geeft leerkrachten een praktische houvast i.v.m. in het omgaan met en het lesgeven aan leerlingen met dyspraxie en/of hoogbegaafdheid. Het onderzoek werd omgezet in een overzichtelijke website. |
Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):
Loos, J. (2018). Het M-decreet twee jaar later. Welke noden hebben leerkrachten van het secundair onderwijs bij de ondersteuning van leerlingen met een specifieke onderwijsbehoefte in de klas?.
Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op
op
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce9401644109fc450a42.
|