About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Departementen

Het leesgedrag van Limburgse leerlingen uit de A-stroom. Leesgedrag en leesattitude bevorderen van leerlingen uit de A-stroom

2017
Motmans, Yelmer
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
PISA 2009 nam de leesvaardigheid en het leesplezier van Vlaamse leerlingen onder de loep. Vlaanderen behaalt enerzijds moeiteloos de top tien op het vlak van leesvaardigheid, maar scoort anderzijds erg slecht op het lezen voor plezier. Als toekomstig taalleraar trok dit schril contrast meteen mijn aandacht en vormde dit probleem het vertrekpunt van mijn scriptie. Aan de hand van een leesbevorderingsproject hebben leerlingen uit de A-stroom kennisgemaakt met verschillende activerende werkvormen.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
MotmansYelmer_Bachelorproef__PBLSO_2016-2017.pdf 5 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4727 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Motmans, Y. (2017). Het leesgedrag van Limburgse leerlingen uit de A-stroom. Leesgedrag en leesattitude bevorderen van leerlingen uit de A-stroom. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8215c86dfb7015c86fbe1520e4c.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer