About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help  >  Contact

Hoe actueel ben jij? Het gebruik van de actualiteit in de lessen economie

2016
Paulissen, Melissa
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Als leraar is het belangrijk om te investeren in duurzaam onderwijs. Maar hoe kan dit en welke zijn de middelen hiervoor? Dit leidde tot mijn onderzoeksvraag: "Hoe actualiteit in de les economie verwerken?" Welke middelen kan ik gebruiken om de leerlingen te motiveren en creatief uit de hoek te komen? Welke werkvormen spreken de leerlingen aan? Hoe zorg ik ervoor dat leerlingen zich gaan interesseren in de actualiteit van elke dag? Allemaal vragen waarop je in dit onderzoek een antwoord vindt.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 2199 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Paulissen, M. (2016). Hoe actueel ben jij? Het gebruik van de actualiteit in de lessen economie. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c540c60155c547d18d09d1.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer