About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home
  • Het gevraagde object bestaat niet: doks.FinderException: Object not found: SEtd8ab2a82181b8fee70181b902741500f1

ETD
Titel : Teaching systemics. Enhancing childern's learning in the foreign language classroom through the systemic approach
Auteur :
Ramaekers, Maxime
Samenvatting : This study is to investigate in which way the systemic approach can enhance children’s learning in the foreign language classroom. I believe an improved learning environment for pupils is an absolute must and can be created through a deeper connectedness between pupil and teacher. This will create an improving classroom environment. Pupils have strong personal needs and often deal with emotional baggage. This demands a new approach to answer to pupils’ desires for a better well-being in school. This approach will give pupils the chance to open up and to expand their learning abilities.
Uitgever : Hogeschool PXL
Publicatiedatum : 2017
Tekst :
Bestand Grootte Type Controle  
Bijlagen :
Bestand Grootte Type Controle  
Type : Bachelorproef
Taal :
Nederlands
Rechten : All rights reserved
Naam van de graad : Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs
Niveau : Bachelor
Optie : Engels-Nederlands
Instituut : Hogeschool PXL
Departement : PXL-Education
Prijzen :
Status : PUBLISHED
Persistent Identifier :
Aangemaakt : 08/06/2017 11:15
Laatst gewijzigd : 07/01/2018 20:15
Collecties :
Secundair onderwijs
11303589
2017
Aantal keer bekeken : 2145
 
 

Eenvoudige weergave




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer