About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Departementen

Hoe kunnen we programmeren integreren in de lessen PAV en welke plaats krijgt dit in het bso?

2018
Vanholzaets, Tijo
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
We leven in een maatschappij die erg geautomatiseerd is en dit zal in de toekomst alleen maar toenemen. In de aso-richtingen komen de leerlingen al in contact met programmeren, maar waarom blijven de bso-leerlingen buiten schot? Een deel van deze leerlingen bedienen later machines die ook geprogrammeerd moeten worden. In mijn onderzoek leg ik gedetailleerd uit hoe we programmeren kunnen integreren in het bso binnen het vak PAV. Dit onderzoek werd uitgetest op mijn stageschool PTS Maasmechelen

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 1779 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Vanholzaets, T. (2018). Hoe kunnen we programmeren integreren in de lessen PAV en welke plaats krijgt dit in het bso?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce940164410b24290cd0.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer