About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Jaren  >  2016

Op naar een basecamp: samen in berg brengen van groei, zelfsturing en reflectie. Hoe verhoog je zelfsturings- en reflectievaardigheden bij BSO-leerlingen?

2018
Waeckens, Feline
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Dit academiejaar participeer ik binnen een onderzoekende school. Een onderzoekende school is een school met een grote vernieuwingskracht, die wil streven naar het beste onderwijs, dit vanuit een onderzoekende houding. Ik maak deel uit van het onderzoekend team van de community Voeding en Verzorging van KTA II, te Diest. Binnen ons onderzoekend team werden er enkele knelpunten geformuleerd over de zelfsturings- en reflectievaardigheden bij onze leerlingen. In dit slotstuk probeer ik een antwoord te formuleren op deze knelpunten en heb ik ontwerpen gemaakt van een mogelijke tools.

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle  
Bachelorproef_WaeckensFeline_20171211.pdf 3 MB PDF MD5 Bestand openen

Dit eindwerk werd 4351 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Waeckens, F. (2018). Op naar een basecamp: samen in berg brengen van groei, zelfsturing en reflectie. Hoe verhoog je zelfsturings- en reflectievaardigheden bij BSO-leerlingen?. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8216440ce940164411ab3791677.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer