Samenvatting : In het laatste jaar Marketing kregen we de kans om onze opleiding met een stage af te sluiten. Ik kreeg de goedkeuring voor een lange stage, wat voor mij de ideale gelegenheid leek om me nog meer te verdiepen in de werking van mijn stagebedrijf ZED Marketing. Ik begin mijn stagerapport met een voorstelling van het bedrijf, dat zich voornamelijk bezighoudt met de marketing van de regionale televisiezender TV Limburg. Binnen de vele projecten kon ik me vooral concentreren op het project Miss Limburg voor Miss België 2015 en de Trots op Limburg bumpers. Activiteiten die hierbij kwamen kijken, waren het organiseren van een preselectie en plannen van een opnamedag. In mijn stagerapport kan je lezen hoe ik hiermee aan de slag ging.
Zoals de titel van mijn stagerapport al verklapt, werkte ik niet alleen voor ZED Marketing, maar hielp ik ook met het in de markt zetten van Thema Travel, wat dan ook het tweede deel van mijn stagerapport vormt. Zo deed ik onderzoek naar een nieuwe kijk op begeleide groepsreizen en singlereizen. Dit deed ik door het opstellen van een marketing-en communicatieplan.
Ik sluit mijn stagerapport af met enkele ervaringen die ik opdeed tijdens deze leerrijke periode. Ik leerde vooral zelfstandig, doelgericht en efficiënt werken. Ook gingen mijn communicatieve vaardigheden erop vooruit. Ik heb genoten van mijn stage bij ZED Marketing en ben hen dankbaar voor de kansen die ik kreeg.
TREFWOORDEN:
-regionale televisie
-onderzoek reissector
COLLATIE:
48p.
27p. bijlagen
STAGEPLAATS:
Bedrijfsnaam: ZED Marketing
Straat en nummer: Meeuwenlaan 49
Postcode: 3550
Gemeente: Heusden-Zolder
STAGELECTOR(PXL): Carine Jacobs
STAGEMENTOR(bedrijf): Brigitte Van Damme
CONTACT: anneliensnoeks@hotmail.com |
Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):
Snoeks, A. (2014). Beleving².
Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Business.
Gevonden op
op
http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a8214a61f553014a61ff986c0aee.
|