About DoKS      NL  |  EN Zoek: Geavanceerd Zoeken
  Deel van een woord (bv. tele*)    Exacte woordgroep (bv. "draadloze communicatie")
 
Home
folder Auteurs
folder Departementen
folder Help
folder Jaren
 
Meest populaire eindwerken: 2014 2015 2016 2017 2018 2019


1,572 eindwerken on-line.



Doks PHL
Doks XIOS



Open Archives Initiative
Home  >  Help

WegWijs bij vluchtelingen in de klas

2016
Disalvo, Danesia
Professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs

Samenvatting :
Het huidige onderwijs wordt gekenmerkt door een multiculturele leerlingenpopulatie. Ook kinderen van vluchtelingen hebben recht op onderwijs. Wanneer zij terecht komen in het secundair onderwijs kampen ze niet enkel met een taal- en leerachterstand, ze hebben vaak ook trauma’s te verwerken. Bovendien worden ze ondergedompeld in een nieuwe cultuur.
Hoe kunnen leraren inspelen op de specifieke behoeften van vluchtelingenkinderen? Met mijn bachelorproef wil ik een antwoord bieden op deze vraag.

Tekst:
De volledige tekst is niet beschikbaar

Dit eindwerk werd 2237 keer bekeken.
Translate to English (Google translate)
 

Toon volledig record

Toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Disalvo, D. (2016). WegWijs bij vluchtelingen in de klas. Onuitgegeven verhandeling, Hogeschool PXL, PXL-Education.
Gevonden op op http://doks.pxl.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=SEtd8ab2a82155c540c60155c5434b0e02c6.




©2004-2008 - Hogeschool PXL - webmaster - Contact - Disclaimer